sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Muodit ja Hesassa ♥

Moikkamoi ♥
En oo pitkään aikaan taas postannu mut nyt tuliki sitte aikas iso postaus (luulisin)
Eli siis Perjantaina muodeissa Even kanssa ja Lauantaina Heidin kanssa itäkeskuksessa ♥

Perjantai 23.9.2011 ( Muodit )

IMG_3847

Tää oli muodeista vaa joku kenkäkuva. Even, mun, Jennan, Juulian, Annin ja Piian kengät.

IMG_3858

IMG_3855

IMG_3857

Käytii even kanssa myös hesessä.
Yks tyyppi tuli ja rages meille ku luuli et kuvattii niitä !!

Sitte vähän ostoksii ♥

IMG_3975

Tollanen valkonen pitkähihanen 9,95 H&M,
ja toi tuubihuivi myöskin H&M 5,95

IMG_3961

Tällänen kasvonaamio H&M 0,95

IMG_3952

Tollaset mustat lapaset seppälästä 9,95 (sori kuvassa ne näyttää harmaille )

LAUANTAI 24.9.2011

Eli suunnattii Heidin kaa Hesaa tonne Itäkeskuksee :)

IMG_3921

IMG_3900

Siellä oltii 20vaille 8 aamulla ♥ Ja lähettii puol viielt.

Heidi vissii vähän kulutti rahaa tai jotain ??
Nonii, nyt kumminki mun ostoksii.

IMG_3951

TRESemmé hiuslakka ja lämpösuoja oli paketissa 8,90 Anttila (Tarjous)
Ja sitte siellä Anttilassa sai kaikkii testereit ja muita vähän niinku perjantain muodeistaki. Käytii sellasessa iho-analyysissä ja mun iho oli hyvä ♥ Sitte siellä sai ilmasta karkkii ja muuta nii ravattii siel kolme kertaa :) Sielläki oli tyyppi, joka laitto hiuksia. Mulle tehtii sellanen letintapanen juttu tonne sivulle ja se suoristi vähän mun hiuksii lisää.

Desinfiointiaine The Body Shop 3,50 Pink Grapefruit hajulla ♥
Sukat ginatricot 7,95 ( tossa on normit mustat, pinkit ja hiekanväriset + leopardikuvioiset

Ja sit viel tällänen paita ginast 9,95

IMG_3972

Sit ostin kyl viel KappAhlista pinnit 6kpl 1,95
EN saanu niistä hyvää kuvaa !

Sitte lähettii puol viien aikaan ja mentii Golden Rax Pizzabuffettii syömään. Buffet makso 8,95 + jäätelöö niin paljon kun haluu yhellä lisäeurolla :) Eli kympin maksoivat. IHANA PAIKKA OLI ♥

2 kommenttia:

  1. hahaa, haastoin sut mun blogissa ;)

    http://tiiasmile.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ääh, mulla on kaks haastetta, joita kumpaakaan en oo toteuttanu ♥ :)

    VastaaPoista